Pullipworld

Pullipworld

lauantai 24. joulukuuta 2011

Special x-mas!

Ihanaa joulua! ♥

Pieni KT: Jouluko ?

Ellen: .. Siis mikä joulumuori ? Joulupukki ?
Minä: Se tuo niikuin lahjat.. 
Ellen: Kuinka paljon mä saan ?
Minä: Riippuu siitä, oletko ollu kiltisti ;)
laatu
Ellen: Uiuiuiii, jännittää !

Jouluna, kun muori on Ellenin edessä..
Ellen: Ooh, näyttääpä muori tutulta !

Joulumuorin käytyä..
Ellen: Iih, jännittää ! Mikähän se on ?

Ellen: Aijaa se on tää kirottu paketti..
Minä: No sentään saat katsoa mitä siellä on !

laatu
Ellen: Korvikset ?!
Minä: Nojoo, en keksiny muuta, mut tossa sun toinen paketti.
Ellen: Mmmmh..

laatu!!11
Ellen: Siiri-chan, avaa sä se..
Minä: Ok, mhh.

Ellen: Mitä noi on ?
Minä: Sellasia pikkupupuja * tuitui-ilme * korvasin noi tyhjät kohdat hygieniatuotteilla.
Ellen: Kuulostat joltain kaupittelijalta.. O.o


Minä: Katsopas oikealle..
Ellen: Oooooh! 

Ellen: *shokki* Siiiiis asdfghjköä ! Ihahahahhahaniaaa ! Haluun laittaa ne päälle owo
Minä: Sitte tuossa toinen..

Minä: .. uniasu !
Ellen: Okeiii? Kiva, laitan ton mun päälle kun meen nukkumaan >.<

Ellen: Discodiscoo ! Rakastan !

Minä: Ellen, katokato, sait päiväkirjanki !
Ellen: .. Discodiscoo !

Nasu rentoilee

Ellenillä..
E: Kaikkien aikojen paras joulu !

Minä: Mitäs unohtui ?
Ellen: No hups.. *haukottelee*

Ellen: * harjaa hampaitaan *
Minä: Kuule Ellen..

Minä: .. suurin osa ihmisistä käyttää hammastahnaa.
Ellen: Voi anteeks D:

Ellen: Hyvää joulua! ♥

Kommentteja ? (:♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti