Pullipworld

Pullipworld

tiistai 13. joulukuuta 2011

Juhlapostaus!

Kiitos kaikille, 10 lukijaa! Ootte mahtavia =)
Ajattelin väsätä taasen kuvatarinan!
KuvaTarina; TANSSIAISET

puhua huutaa ajatella kertoja *tekee*

E: Hei taas! Olen muuttanut uuteen kotiin! Eikös olekin hieno? *hymyilee*
E: Ja tämä tässä on penkki ja.. *SLÄM!* Jestas, mikä se oli?
M: Se oli vain posti, haen sen.

E: " Tervetuloa tanssiaisiin tanssisalille, teema on vapaa. Muistathan tanssiparisi! "

E: Ei mulla ole tanssiparia! Apua! Menen pois, lähden Pehmokukkulalle..

T ( tuntematon ): Lääh, puuh. Kohta olen perillä..

E: Jos lähtisin rannalle ja.. Ei siellä ole ketään, on niin kylmäkin!

E: Kuka kumma sieltä tulee? * säikähtää *

T: Ai, täälläkin oli jo porukkaa. Olen Nico, kuka sinä olet?
E: O-olen Ellen..?
N: Naah, kuinka kaunis nimi! Mitä teet täällä?
E: Mietin tanssipariani..
N: Minä etsin tanssiparia.
E: Minäkin! Tuletko?
N: Toki. Haen sinut kello 16.30.

E: Go minä, go minä..

N: Olen vielä täällä..
E: Hups! * punastuu*
N: Heippa!

E: Kotona ollaan! Mitä laittaisin päälle..? Ahaa, nyt välkähti!

E: Toivottavasti tämä kelpaa..

N: Hoi Ellen! Täällä näin! Tule! *nostaa Ellenin ylös*

N: Seuraa minua!
E: Jännittää..!

Tanssipaikalla..
N: Tanssitaanko? Me ollaan täällä kahdestaan.
E: Okei, voinhan yrittää..

N: Älä karkaa! Discopallokin on päällä!
E: Jaiks! Okei, okei!

E: Että pitikin mennä Pehmovuorelle..

E: Tämähän on itse asiassa kivaa!
N: Aika loppui, mennään kotiin.

N: Kiitos, kun tulit!
E: Eipä mitään!
N: Tavataan taas joskus? Tuossa numeroni, soita!
E: Kiitos, hehe.

E: Se on ohi! Ette arvaa, kuinka mua jännitti! Mut sehän olikin ihan kivaa. Laitoin seinälle kuvan kutsusta.
M: Arvasin! * hymy *


E: Kiitos! Ja suurimmat kiitokset 10 lukijasta! Love you, Ellen! * lentosuukko *





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti