Pullipworld

Pullipworld

maanantai 19. joulukuuta 2011

Joululahja

Joulukuvapläjäys!

Lue toki ;)

Ellen: Heippa! Mitäs kuuluu?

Ellen: Mikäs pieni laatikko tuossa lattialla on..?

Ellen: Toivottavasti Siiri ei tule tänne juuri nyt.. 

Minä: Tadamtadamm..

Minä: Ellen, mitä ihmettä?!
Ellen: Voi eih!

Ellen: Eii anna se tänneee! 

Ellen: Jättiii, anna se tänne!
Minä: Odotas..

Minä: * heiluttaa laatikkoa * Kuuletko?
Ellen: Ahaa! Nyt tiedän!

Ellen: Siellä on..

Ellen: Apinoiden hampaita!
Minä: .. anteeks mitä?

Ellen: Tai jospa siellä on.. Eikun hetkinen, mitä sinä luulet siellä olevan?

Ellen: Jos arvaat, saat tämän..
Minä: Ellen, olisitko kiltti ja laskisit sen kynttilän alas..?

Ellen: Laita vastaus kommentteihin! Heippa! 

2 sek päästä..

Ellen: Wazaiiii! pumpum!
Minä: E-e-e-llen, älä potki mua käsiin, joka ei tunnu miltään..?
Ellen: Enenn! Jee-e!


4 kommenttia: