Pullipworld

Pullipworld

maanantai 26. joulukuuta 2011

Photoshootti

Voin luvata, et ees joku luki otsikon ' photoshop ' :---D

Minä: .. ja näin sisustin sun yläkerran.
Ellen: Ilman mun lupaa?! Mennääs kattoo..

10 min kuluttua..
Minä: Ellleeen! Haloo?!
Ellen: " Rain over me, jeah, jeah.. ! "

Ellen: Tiedoksi vain, toi telkkari on liian pieni >.< barbietv

asento vammaa
Minä: Tein sulle spaghettia ja keitettyä maissia =)
Ellen: Kiitoskiitos! Naminami

Ellen: * nuoleskelee haarukkaa * Mmm, nam ♥
Minä: Kiva että maistui >.<

Ellen: Miten tää radio laitetaan päälle..?

Minä: Tuosta. ' naps '

Radio: Everybody dance now! uutsikauutsikauutsikajihuu bailabailaa!
Ellen: Mikä meteli! Laita se pois, pliiiiis! Arrghh!

Ellen: Nähdään kohta! ♥

---------------

Mun äiti teki Ellenille mun vanhoista farkuista farkut, kohta näet miksi Ellen nimitti ne.. 8D

Ellen: Öhm, no tuota, onhan ne ihan kivat..!
Minä: Höpsistä, nehän on mahtavat! Ihan itse tehty, ettei ihan jossai Kiinassa =)



Takana on neppari, jää myös tilaa jos hankin obitsun Ellenille =)

Ellenillä..
Ellen: Nämä ovat niin ihanat housut, joten päätin kutsua niitä junttihousuiksi!
" Ju-ju-junttih-h-h-ousut nämä ovat, siniset ja somat, näitä koulussa näyttelen, niitä kehutaan riemuiten! " ♥

Myöhemmin..
Ellen: Jättiii, koska saan syödä? :c
Minä: N Y T, nyt!
Ellen: Jippikayjei hei, hei sä tsiigaat voittaajaa-aa!

Minä: .. ja kuten näette, Ellen syö lempiruokaansa, pizzaa ja teetä! Moikka! ♥

Kommenttia! ♥

2 kommenttia: