Pullipworld

Pullipworld

sunnuntai 18. joulukuuta 2011

Ellenin puuhia

Enkö ookki hyvä keksii otsikoita :DD

Ellen halusi katsoa lipaston laatikoihin...

Ellen: Moi! Meen katsomaan Siirin laatikoita! Muhahahahahaaa!

Ellen: Hngggghh! Siiri-chan, auta!
Minä: Sain uuden lempinimen..

Ellen: Kuljeta mut sängylle, ihmishissi!
Minä: No jopas on lempinimi, hah.

Ellen: Kiitos, Siiri-chan! Katotaan mitä tuolta löytyy..

Ellen: Pieni punainen lankakerä..

Ellen: Ihana koru...!

Ellen: Kaikista ihanin simpukka..

Ellen: Muovisormus, eheh..

Ellen: Korallinvärinen koru, ihana!

Ellen: Jätti, hae toinen laatikko!
Minä: Siiri-chan hakee -_-

Ellen: Koulureppu, osittain rikki..

Ellen: Rannekoru jossa lukee Siiri.. * riuhtoo sen pois käsistään *

Ellen: Keltainen ja pinkki lankakerä...

Ellen: Ruma käsinukke..
Minä: Ruma?
Ellen: Sun tekemä?
Minä: Joo'o.
Ellen: Ei voi mitää! Hihi!

Ellen: Siiri-chan, ota nää käsirautaponnarit poiisss!
Minä: Siis ponnarit..?
Ellen: Nojuujuu, käteni sinertää jo!

Ellen: Perhoskoriste hiuksiin.. Ihana!

Ellen: Kivi, mitä kivi teki laatikossa?
Minä: Jaa'a, vain minä tiedän, muahahah!
Ellen: Pyh. Häpeäisit! Hihihi!

Ellen: Kauheammat käsiraudat! Ota ne pois!

Ellen: I can't feel your heartbeat..
Minä: Minä tunnen.
Ellen: Älä keskeytä! Mur, hih!

Minä: Oletko nyt sitten Miss World?
Ellen: Juu, ainakin minun maailmassani!

Ellen: Hgghghgh, painavaaaa!!

Ellen: Poispois tämä innnnhottaatatava koruuh!

Ellen: Maksaako joulumuoritkin nykyään jopa 10€?

Ellen: Jos jotain sattuu, soita 221!
Minä: Ei vaan 112!
Ellen: No sese oli! Älä ole pilkunviilaaja! 
Minä: Ei voi mitään.. ;)

Ellen: Veden kuningatar!
Minä: Se on kyllä hieno.
Ellen: No kiitos vain! 

Ellen: Söpö leppäkerttukoru!

Ellen: Kenen raukkaparan käsi?

Ellen: Jo kolmannet käsiraudat, pläääh..

____

Oliko kiva? =) Kommenttia, pliide!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti