Pullipworld

Pullipworld

perjantai 4. marraskuuta 2011

Taas KT! oonhullu

ähähä teen taas kuvatarinan x')

Älkää välittäkö, jos teen liikaa kuvatarinoita, niitä on kiva tehä :D

puhuu huutaa ajattelee kertoja *tekee*
E: Ellen
M: Minä

Ellen on nukkumassa hänen 8 tuntisia kauneusunia..

Aamulla kello 7.10;

E: Huomenta!
M: Huomenta?
E: Lähden nyt kouluun, moikka!

M: Sinne meni..

Koulun jälkeen;

M: Ai, moi Ellen! Pääsitkin kello 13, niinkuin minä? Mennään tekemään läksyt, mutta vaihda ensin vaatteesi.
E: Mooooi! Ok!

M: No, mitä tuli läksyksi?
E: Koulusta saatiin joku yli-iso testamentti, ja pitää lukea Matteuksen kappale..
M: Selvä.. Tässä saattaa mennä kauan..

E: " Jeesus kutsui opetuslapset luokseen ja sanoi; >> Minun käy sääliksi näitä ihmisiä. he ovat olleet luonani jo kolme päivää, eikä heillä ole mitään syötävää. En tahdo lähettää heitä pois nälkäisinä, etteivät he uupuisi matkalla. >>
M: Plääh..

E: Mennään ulos, ja sitten tekemään läksyt!
M: Okei, mutta mene pukemaan vaatteet päällesi. 
E: Juu! * loikkaa pöydältä maahan *

Ulkona;

E: Jippii! Leikitään vaikka hippaa?
M: Okei, mutta minulla on sinulle ensin yllätys..
E: Iih, rakastan yllätyksiä!

M: Tuossa! Löysin sen raparperin lehdeltä.
E: Ihana! Ja vielä ritariperhonen, näitä rakastan! Kiitos! *halaa* Päästetään se lentoon!

M: Etkö halua pitää sitä?
E: En, sehän kuolee, jos pidän sitä liian kauan sisällä, ja sitten jos päästän sen ulos, se karkaa!
M: Selvä.

E: Lentoon! Miksei se lähde?
M: Ellen, se on kuollut.
E: Olen paha (ihminen), olen pitänyt perhosta käsissäni ja nyt se on kuollut! * hakkaa päätänsä seinään  *

E: *nyyhkyttää* Nyyyyyh, olen ilkeä!!! Vihaan perhosia, ne kuolevat sylissäni!
M: Eiei, Ellen, se oli jo kuollut raparperin lehdellä, et ole ilkeä etkä paha. Käsitit väärin.
E: ...

E: No sitten! En olekaan ilkeä tai paha! Jee!
M: Jejejeje.. 

E:  Rawwr!

Pitkän hulluttelun jälkeen Ellen nukahti matolle perhonen sylissään.

E: Keksi, suklaamuffini, pojat, hiukseniii....!
M: Tuo puhuu unissaan, söpöä!

15 minuutin jälkeen;

E: Nukuinko?
M: Juu, 20 minuuttia.. ja puhuit unissasi.
E: Mitä ihmettä? Mitä sanoin?
M: Hmm, suklaamuffineista, pojista, hiuksistasi..
E: Eieieiei! Pojista?! Olen hullu!

E: Mennään sisälle, olen jo ollut ulkona tarpeeksi kauan!
M: Okei O_O

E: Nyt lupaan tehdä läksyt!
M: Hyvä juttu, käyn katsomassa televisiota.

10 minuutin jälkeen...

E: Jeah, nyt sitten oikealle, eeeei kun vasemmalle, sitten flippi ja hhuuuuui!
M: Ellen, mitä ihmettä, sinun piti lukea!

E: Jäin kiinni! Ööm, anteeksi, taisin innostua liikaa.. Nyt lupaan lukea!

 
5 minuutin jälkeen;

E: " ...Sitten hän kielsi opetuslapsiltaan kertomasta kellekään, että hän oli Messias. "
M: *hymyilee*

____________________________________________________

Kommentteja? ps. kuvasin osan ulkona, silloin oli superkylmä, toivon saavani sen mukaan kommentteja. Kiitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti